Handelsbetingelser
Forretningsbetingelser
Virksomhedens juridiske navn: HebeHome
Virksomhedens kaldenavn: HebeHome
Selskabsform: Privat Ejet
Ejet af: Jens Stage
CVR-nummer: 17 31 84 89
Etableringsår: 2009
Adresse: Dømmestrupvej 59, 5792 Årslev, Fyn
Telefonnummer: +45 71 906 956
Bank: Sparekassen Danmark
Reg.nr.: 9070
Kontonr.: 2050450905
The bank account for foreign customers is:
Swift: VRAADK21
IBAN: DK5190702050450905
Officiel e-mail adresse: mail@Hebehome.dk
Officiel web-adresse: http://www.HebeHome.dk
Bestilling
Du kan bestille varer fra HebeHome.dk på følgende måder:
- via hjemmesiden
- via e-mail
- via telefonisk bestilling
- via post
Alle priser på websitet angives inklusive moms og afgifter.
Aftaler på vores website kan indgås på følgende sprog:
- Dansk
Når du har indgået en aftale med os opbevarer vi kontrakten, så du kan tilgå den senere på følgende måde:
- via den brugerkonto du har oprettet hos HebeHome.dk
Betaling
Betales med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken HebeHome.dk eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra HebeHome.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler (betalingsgebyr til PBS / bank er angivet i parentes):
- Dankort ( 0 )
- Bankoverførsel (kr. 0,-)
- Paypal ( kr. 2,60 + 3,4% af købesummen)
- Mobilepay (0 )
Der afregnes som udgangspunkt i DKK - for udenlandske kunder er det muligt at vælge EUR
Moms
Alle nye varer hos HebeHome er tillagt moms. Brugte varer er ikke tillagt moms og sælges efter brugtmomsreglerne for brugte og ældre varer , det betyder at momsen ikke kan fradrages på brugte varer.
Salg til Norge
Hvis du ønsker varer sendt til Norge fratrækkes den danske moms i din indkøbskurv når du angiver Norge som land. Vi leverer til Norge med PostNord, prisen for levering er inklusiv fortoldningsgebyr. Ved ankomst skal der betales toll - denne kan du beregne på www.toll.no
Brugte varer er ikke tillagt moms og sælges efter brugtmomsreglerne for brugte og ældre varer.
Levering
Efter endt bestilling på vores hjemmeside vil du modtage en bestillingsbekræftelse som ”bevis” på at din ordre er registreret af vores ordresystem. Vi vil straks, når vi har behandlet din bestilling, sende dig en meddelelse, hvis der er dele af din ordre, der ikke kan behandles. Ellers pakkes og afsendes din bestilling hurtigst muligt. Vi prioriterer altid at sende samlet, men del-levering kan forekomme. Såfremt del-levering foretages på grund af restordre eller lign., kan vi vælge at ændre leveringsmetoden til billigste levering for den eventuelt manglende del-levering. Leveringstid er 1-3 dage for lagervarer.
På afsendelsesdagen vil du pr. e-mail modtage en besked om, at din ordre er blevet afsendt. Husk, at du kan altid se status på din ordre via den brugerkonto, du evt. har oprettet hos HebeHome.dk.
Fortrydelsesret
Der er IKKE fortrydelsesret på Særlige bestillingsvarer. Der er kun ombytningsret, såfremt det aftales på forhånd. Kontakt altid HebeHome inden køb, såfremt du er i tvivl.
Bestillingsvarer omfatter alle varer, der bestilles hjem til dig som kunde. Ting vi ikke har på lager hos os. Alt Lahema Marmor specielfremstilles ud fra din bestilling, og kan derfor ikke returneres eller fortrydes. Der er ikke fortrydelsesret på Møbler og lysekroner.
I henhold til gældende lovgivning, har du 14 dages returret på alle lagervarer. Husk at varen skal være retur hos Hebehome indenfor de 14 dage. Du skal gøre HebeHome opmærksom på, at du returnerer varen, det er ikke nok at nægte modtagelse af en pakke. Såfremt varer ikke er i samme stand ved modtagelse hos HebeHome vil der ske afslag i prisen. Afslaget vurderes når varen er ankommet til HebeHome. Bestillingsvarer anses at have en værdi på 0,-kr ved tilbagesendele medmindre andet er aftalt med HebeHome før et køb. Bemærk at du som forbruger hæfter for varen til den er modtaget hos HebeHome. Send Aldrig varer retur uden at kontakte kundeservice først. Udfyld Altid denne formular : Klik her for at hente standardfortrydelsesformular >>>
Hvis returvarer gør at den endelige ordre kommer under gratis fragt grænse, og denne var opnået ved køb, tillægges fragt.
Fortrydelse og ombytning af særlige varegrupper:
Levnedsmidler:
Der er Ikke fortrydelsesret på levnedsmidler, som for eksempel te, chokolade, karameller, lakrids og lign. Levnedsmidler tages ikke retur og kan ikke ombyttes til andre varer af hensyn til levnedsmiddelhygiejne ift. dansk fødevarelovgivning.
Du skal være over 18 år for at købe is med alkohol, samt for at købe vin
Personlig Pleje & Sengetøj
Sengetøj og personlig pleje, såsom sæber, cremer, duftposer mm tages kun retur såfremt varen er intakt i plomberet pose. Hvis plomberingen er brudt, tages varen ikke retur.
Bemærk - HebeHome refunderer ikke udgifter til porto.
Reklamation
Som kunde er du forpligtiget til at indgive eventuelle fejl eller mangler hurtigst muligt efter varen er modtaget. Reklamationer skal derfor indgives til HebeHome hurtigst muligt efter varen er modtaget - og gerne indenfor 48 timer. Vi forsøger altid at pakke varer godt ind, men nogle gange kan det desværre alligevel gå galt, derfor har vi en pakkeforsikring tilknyttet - denne udløber dog få dage efter afsendelse, så for optimal reklamationsbehandling bør du henvende dig hurtigst muligt, senest indenfor 48 timer.
Du sender en mail til info@hebehome.dk med fotos af eventuelle beskadigede varer eller fejl eller mangler samme dag som varen er modtaget. Kontakt HebeHome på telefon 71906956 med det samme, hvis der er fejl eller mangler på din vare, når du modtager den.
Bemærk! hvis reklamationen ikke er modtaget samme dag hos Hebehome, som pakken er leveret hos dig eller modtaget af dig, dækker en eventuel forsikring ikke.
Husk - når du bestiller maling, så åbn din pakke et sted hvor eventuelt udløbet maling ikke kan gøre skade på tæpper, møbler mm. Forsikring dækker ikke skader på grund af udløbet maling, men ene og alene erstatning af ny maling.
HUSK vedrørende Reklamation:
- Tag ikke indholdet i brug.
- Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet.
- Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.
Tag følgende billeder og send dem til info@hebehome.dk
- Pakkens udvendige flader - er der udvendige synlige skader. Er der påsat GLS eller Postnord Tape?
- Den samlede indvendige beskyttelse
- Det skadede indhold/varer
- GLS-labelen eller Postnord label skal være synlig på et af billederne.
Vi behandler mange ordrer og kan også lave fejl. I tilfælde af fejl tillader vi os at vurdere, om der skal fremsendes korrekt vare, eller om der skal ske refusion. Vurderingen sker naturligvis ud fra dit ønske og varens pris.
Der er 2 års reklamationsfrist og der kan klages til rette klageinstans.
Generelt om farver:
Ønsker du at reklamere over farver, bør du være opmærksom på, at farven på din vare kun er en fejl, hvis vi har givet dig en anden farve end den, du har bestilt. Der kan være store forskelle i indstillingerne på den skærm du ser på (mobil, tablet eller computer) frem for virkelighedens farve. Vi fotograferer farvene så tæt på virkeligheden som muligt, men farver vil altid stå i relation til det lys de ses i. Du er altid velkommen til at benytte fortrydelsesretten, men vær opmærksom på at vi ikke refunderer porto på fortrydelse. Kontakt os gerne for en aftale om at komme forbi og se en farve på en vare, hvis du er i tvivl om farven.
E-markedsføring
Du kan vælge at modtage vores nyhedsbrev (e-mail-reklame). Nyhedsbrevet indeholder information om virksomheden og dens produkter, relevante tilbud mm.
Nyhedsbrevet modtager du kun, når du har tilmeldt dig.
Hvis ikke du længere ønsker at modtage nyhedsbrevet kan du blot sende en mail til kundeservice eller angive din email på tilmelding / Afmeldingssiden her >>>
Forbehold
Der tages forbehold for udsolgte varer, mellemsalg, force majeure, strejker, lockout mm. HebeHome leverer ordren så snart det er muligt i henhold til vores betingelser.
Copyright
Der er copyright www.HebeHome.dk på ALLE billeder med mindre andet er angivet. Bemærk at mange billeder er købt med rettighed til brug på denne side. Ved download og misbrug af billederne vil det medføre høje erstatningskrav både fra HebeHome samt fra den oprindelige ejer af misbrugte billeder.
Ved anvendelse af HebeHomes billeder uden skriftlig tilladelse opkræves 5000 kr pr anvendt billede, såfremt det er HebeHomes egne billeder. Billeder HebeHome har købt eller har rettighed til at anvende, der opkræves 5000 kr +eventuelt erstatningskrav fra billedets oprindelige ejer.
For European Customers - EU ODR
Link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage