Menu
Kurv
Åbningstider i butikken
Mandag: 13 - 15
Onsdag: 15 - 17
Fredag: 13 - 15
Andre dage/tidspunkter efter aftale
Facebook
Skriv gerne til os på Facebook
Adresse
Dømmestrupvej 59
5792 Årslev Kun efter aftale

Send en besked

Captcha kode

Kontakt os

Her bor vi

HebeHome
HebeHome
Dømmestrupvej 59
5792 Årslev
CVR: 17318489
Se Google kort
Telefon
+45 71 906 956

Hvis der er fejl i din levering, skade eller lignende, så følg vores Handelsbetingelser under Reklamation. Reklamation skal indgives samme dag du modtager pakken. 

Her fra vores handelsbetingelser:

- Tag ikke indholdet i brug.

- Gem alt emballage (både indre og ydre), indtil sagen er afsluttet. 

- Pakken må ikke flyttes fra leveringsadressen.

Tag følgende billeder og send dem til info@hebehome.dk

- Pakkens udvendige flader - Alle sider

- Den samlede indvendige beskyttelse

- Det skadede indhold/varer

- GLS-labelen skal være synlig på et af billederne.

Vi modtager betaling via Dankort, kreditkort samt MobilePay.

Du kan også betale via Bankoverførsel, men her kan der gå op til 24 timer før betalingen er registreret.

Vi sender pakker med GLS, til pakkeshop eller direkte hjem til dig. Vi sender ikke som brevpost.

Pakker op til 20kg kan sendes til pakkeshop, fra 20 til 30kg sendes pakken til privatlevering til din adresse. Over 30 kg sendes med fragtmand.

Der er også mulighed for at få leveret til dit arbejde via Firmalevering. Hvis der vælges firmalevering, og modtageradressen ikke er en firmaadresse, så vil pakken automatisk blive ændret til levering til nærmeste pakkeshop. Der vil altid kun blive hævet betaling for den levering, der anvendes.

Større pakker/møbler leveres enten via vores egen firmabil, Danske Fragtmænd, Brink Transport eller privat kurer.

Marmor leveres altid på palle med Danske Fragtmænd på grund af vægt, størrelse og håndtering. 

Bestiller du inden kl. 10.00 afsender vi samme dag, såfremt alle varer er på lager. Hvis du klikker på varebilleder - kan du se om den pågældende vare er på eget lager, på fjernlager eller hvornår den forventes på lager hos os. 

Marmor, Møbler og større pakker - her booker vi fragt hurtigst muligt og informere løbende om status herpå, leveringstiden her er generelt ca. 1 uge.

Under Udsalg - fødselsdag - begivenheder: der kan leveringstiden være forlænget. Vi sender så hurtigt vi kan. :)

Ja - vi tilbyder 14 dages returret på alle lagervarer med enkelte undtagelser - se handelsbetingelser

Vi modtager løbende nye varer og du kan bestille de varer, vi venter i fremtiden også. Det betyder at du kan lave en bestilling med varer som fx først er på lager om 3 måneder. Bestiller du varer som allerede er på lager - så sender vi altid samlet, så snart de nye varer ankommer. Ønsker du de varer, der er på lager nu, sendt med det samme - så lav to forskellige ordrer. 

Bestillingsvarer føgler almindelig lovgivning om 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget din bestilling hjemme hos dig. Er varerne brugt i forbindelse med fotos til SoMe eller andet tages varerne ikke retur og betragtes som brugte. 

Særlige bestillingsvarer tages ikke retur. Marmor, møbler, lysekroner, fødevarer mm - se Handelsbetingelser for yderligere information eller kontakt kundeservice hvis du er i tvivl.

Via Månedskassen tilbyder vi en samlet levering. Igennem måneden kan du logge ind på din konto og lægge varer i månedskassen på varesiden. Yderligere er månedskassen en fordel når du deltager i vores HyggeHaps på Facebook; her kommer der mange gode tilbud frem, som du hurtigt kan lægge i månedskassen, og dermed få varerne til en god pris. Sidst på måneden opgøres månedskassen og du får her besked om betaling/levering. For at få adgang til månedskassen skal du oprette en konto og tilmelde dig vores kundeklub.

Når en pakke sendes til pakkeshop har du 7 dage til af få hentet pakken. Sker dette ikke returneres pakken automatisk til os og GLS fakturerer os gældende fragtpris for returneringen.

Er du i den uheldige situation at pakken er returneret er vi derfor nød til at bede om betalingen for 2x forsendelse - en for returpakken og en for endnu en fremsendelse til dig.

Hvis vi modtager uafhentede pakker retur, skriver vi altid til dig for at gøre opmærksom på det. Herefter aftaler vi det nærmere forløb.

Vi henviser til vores handelsbetingelser

Vi sender altid en bekræftelse på din bestilling via mail, denne sendes så snart ordren er gennemført. 

Hvis du ikke modtager en email med ordrebekræftelse kan du checke din spam-mappe. Vi gør alt hvad vi kan for at sikre optimal levering af emails, men nogle udbydere giver lidt modvind.

Det kan også skyldes at din email-adresse er tastet forkert, i dette tilfælde leveres ordrebekræftelsen ikke. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl om din emailadresse er angivet korrekt.

Når du er på siden med kontoindstillinger, har du et punkt der hedder Downloads. Det er her du finder filer som du kan hente ned til din egen enhed, f.eks. har vi et farvekort over metallic kalkmaling farver; hvis du køber dette (til 0,- kr.) kan du efterfølgende finde filen under Downloads

Nej - når du bestiller kan du altid vælge at gennemføre købet som 'Gæst' - hermed checker du direkte ud uden at oprette en konto.

Der er dog fordele ved en konto - når du er logget ind, kan du altid se dine tidligere køb, og dermed nemmere genbestille, du kan nemt følge din igangværende bestilling, samt yderligere har du mulighed for flere leveringsadresser. Ikke mindst har du mulighed for at blive medlem af vores Kundeklub - Klub HebeHome - her har vi månedskasse, ugentlig hygge på Facebook og meget mere på vej.

Hvis du ønsker at returnere varer via vores retur-system, så skal du oprette en konto, men det giver optimal mulighed for at følge status på forsendelsen.

Du har mulighed for at købe en returlabel her:

Link til returlabel her >>>

Label kan ikke købes sammen med andre varer. Den sendes direkte på mail til dig, hvor du skal printe den, og sætte den på din retur pakke. Pakken afleveres hos GLS pakkeshop, hvor du skal få pakken scannet eller få en kvittering på den er afleveret. Sørg for at pakke varen godt ind, da retur pakken er dit ansvar til den er modtaget i hel og fin stand hos os igen. Hvis ikke du har en printer kan du på offentlige biblioteker få adgang til en printer. 

Ved fortrydelse skal pakken være hos os indenfor 14 dage. Ved reklamation - kontakt Altid os før du sender noget retur. 

Reklamationer skal indgives til Hebehome samme dag du modtager varen. Se vejledning i handelsbetingelser >>>

Nogle gange beder vi om at få varen retur - den skal sendes til os indenfor 14 dage. Går der længere tid end 14 dage accepteres reklamationen ikke. Vi sender en returlabel til dig på mail, som du skal printe og sætte den på din retur pakke. Pakken afleveres hos GLS pakkeshop, hvor du skal få pakken scannet eller få en kvittering på den er afleveret. Sørg for at pakke varen godt ind, da retur pakken er dit ansvar til den er modtaget i hel og fin stand hos os igen. Hvis ikke du har en printer kan du på offentlige biblioteker få adgang til en printer.